Polityka zwrotów i reklamacji
ZWROTY
Możesz zwrócić zakupioną u nas biżuterię w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Bransoletki zrobione w większym rozmiarze (na prośbę klienta) nie podlegają zwrotowi ze względu na wykonywanie wyłącznie na konkretny wymiar podany przez klienta.
Prosimy, aby włożyć do paczki oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a biżuteria posiadała nienaruszone metki (tylko wtedy możesz zwrócić produkt). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy wysłać na adres asgard.sklep@gmail.com. Zwracany towar powinien być kompletny, nie powinien nosić oznak użytkowania i zniszczeń.
Wzór odstąpienia od umowy otrzymasz od nas, po wysłaniu prośby o otrzymanie formularza na adres asgard.sklep@gmail.com
W przypadku niezaakceptowania zwrotu odeślemy go na Twój koszt.
Pieniądze za zwrócone produkty przelewamy do 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Forma zwrotu należności jest taka sama jaka została wybrana metoda płatności przy składaniu zamówienia.
Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiona przez Ciebie biżuteria okaże się wadliwa, uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem, służymy pomocą. Co należy zrobić?
- Wyślij wiadomość na nasz e- mail. (Wiadomości odczytujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00) e-mail: asgard.sklep@gmail.com
- Opisz problem, wyślij zdjęcia uszkodzonego produktu
- Odpowiemy na Twoją wiadomość tak szybko jak tylko będziemy mogli i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli uznamy reklamację, będziemy dążyć do najlepszego rozwiązania dla Ciebie.
- Reklamacja obejmuje wymianę produktu, naprawę lub zwrot pieniędzy.
- Kamienie, których używamy w bransoletkach są naturalne i mogą nieco się różnić od tych przedstawionych na zdjęciach. Mogą na nich występować lekkie niedoskonałości Nie podlega to reklamacji. Uszkodzenia mechaniczne (np. zerwany łańcuszek lub nić) nie podlegają reklamacji.